пятница, 5 июня 2015 г.

Поняття етики ділового спілкування, її предмет та завдання. Структура ділового спілкування.

 Поняття етики ділового спілкування, її предмет та завдання. Структура ділового спілкування.
Ділове спілкування визначимо як спілкування, метою якого є організація і оптимізація виробничої, наукової, комерційної чи іншої діяльності, де на першому місці стоять інтереси справи, а не конкретних співрозмовників.
Етику ділового спілкування можна визначити як сукупність моральних норм, правил і представлень, регулюючих поведінку і стосунки людей в процесі їх виробничої діяльності
Об’єкт вивчення етики ділового спілкування - ділове спілкування.
 Предмет - його моральний та психологічний аспекти, етичні та психологічні механізми ділового спілкування.
Структура ділового спілкування.
Сторони спілкування:
Комунікативна сторона спілкування - обмін інформацією між індивідами та її уточнення, розвиток.
Інтерактивна - організація взаємодії суб’єктів, які спілкуються, тобто обмін не тільки знаннями, думками, ідеями, а й діями.
Перцептивну - процес взаємного сприймання й пізнання співрозмовників, та установлення на цій основі взаєморозуміння.

Комментариев нет:

Отправить комментарий