Поняття
етики ділового спілкування, її предмет та завдання. Структура ділового
спілкування.
Ділове спілкування визначимо як спілкування, метою
якого є організація і оптимізація виробничої, наукової, комерційної чи іншої
діяльності, де на першому місці стоять інтереси справи, а не конкретних
співрозмовників.
Етику ділового спілкування можна
визначити як
сукупність моральних норм, правил і представлень, регулюючих поведінку і
стосунки людей в процесі їх виробничої діяльності
Об’єкт вивчення етики ділового спілкування - ділове спілкування.
Предмет - його моральний та психологічний
аспекти, етичні та психологічні механізми ділового спілкування.
Структура ділового спілкування.
Сторони спілкування:
Комунікативна сторона спілкування - обмін інформацією між індивідами
та її уточнення, розвиток.
Інтерактивна - організація взаємодії суб’єктів, які спілкуються, тобто
обмін не тільки знаннями, думками, ідеями, а й діями.
Перцептивну - процес взаємного сприймання й пізнання співрозмовників,
та установлення на цій основі взаєморозуміння.
Комментариев нет:
Отправить комментарий